بهترین لحظات زندگی ما

تلاش بي ثمر من براي عكساي نازنين دختر گلم

1389/12/4 14:38
نویسنده : نرگس
267 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم الان كه دارم برات مينويسم  شما نازنين من  روي ميز كار من نشسته اي و به متني كه مينويسم و آروم براي شما ميخونم گوش مي دي و با كلمات قشنگي كه از لباي نازت جاري مي شه جواب منو مي دي يه نصفه سيب هم دستت گرفتي و مزه مزه هم مي كني تازه خرده دهنياتو هم تعارف ميكني عزيز دلم الان مدتيه كه خيلي دلم ميخواد عكساي نازتو زمينه نوشته هام كنم ولي موفق نبودم امروز ساعتها درگير  همين كار بودم ولي عكسها از اندازه استاندارد خارج بودن و نشد الان ساعت ۱۲:۱۵ ومن ۶:۰۰صبح بايد برم كلاس پس خانوم گلم مي رم تا فرستي دوباره كه بيامو بازم تلاش كنم كه انشاالله بشود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
16 بهمن 89 0:57
نرگس جونم حجم عکس هاتو کم کن گلم
دوست مهربونم ممنون

مامان پرنيان و درنيان
16 بهمن 89 9:21
سلام عزيزم وقتي عكسها رو ميخواي وارد كامپيوتر كني ريسايزش كن من خودم معمولا 30 در 30 سايز ميكنم اونقت راحت آپلود ميشه گلتو ببوس
مونا (مامان النا)
3 اسفند 89 20:13
سلام عزیزم
ایشالله همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین
من هم خیلی درگیر بودم اما بالاخره موفق شدم
عکس هاتو با سایت
http://www.pic.iran-forum.ir/
آپلود کن. اولین لینک رو بذار تو قسمت عکس
بعدش میتونی هر سایزی که خواستی کوچیکش کنی
روش کلیک که کنی مربع کوچولو گوشه هاش میاد.میتونی هر اندازه که خواستی تغییرشون بدی
اگه به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم
اینم یه بوس از طرف النا


خيلي زياد مرسي عزيزم