بهترین لحظات زندگی ما

دوشنبه 9/12/89

1389/12/9 16:03
نویسنده : نرگس
199 بازدید
اشتراک گذاری

آوا جونو عمر من دختر قشنگم الان چند روزی میشه که برنامه هامو کنسل کردم تا بطور کامل درخدمت شما نازنین گلم باشم Mommy & Babyتا زودتر حالت خوب بشه عزیز دلم از اینکه توی لحظه های شیرین زندگیت شریکم واقعا خوشحالم و مادام خدا رو ستایش میکنم Raise The Roof 1که موهبتی الاهی به ما عطا کرده و یکی از محبوبترین فرشته های آسمونشوAngel 2 به ما سپرده تا با یکی از والا ترین حسهای آفرینش اجین شویم

دختر گلم برای اینکه خوب استراحت کنی آوردمت روی تخت خودمو تمام اسباببازیهات وریختم دور وبرت Kid With Dollکه جات گرم ونرمو راحت باشه و وقتی خسته شدی همینجا بخوابی ،منم با لبتابمم کنارت نشستمو برات مینویسم

بدم نشد اگه این چند وقته نتونستم کارهای خودمو ساماندهی کنم حداقل تونستم به وبلاگ شما رسیدگی کنم واز اونجایی که خودم توی درست کردن این وبلاگ اذیت شدم یسری شکلک بامزه گذاشتم که دوستای خوبی که میان وبه ما سر میزنن هم اگه دوست داشتن استفاده کنند نمی دونم چی از آب در میاد ولی امیدوارم خوب باشهDating ومهمتر از همه اینکه دوسش داشته باشی گلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زينب عشق مامان و بابا
10 اسفند 89 10:28

مرسي






مامان قندعسل
10 اسفند 89 20:17
سلام اوا جونم چه مامان مهربونی داری مامانی شکلکا خیلی خوشملن
مامان قندعسل
10 اسفند 89 20:29
مامان اوا جون خیلی با سخاوتی...ممنون از شکلکات....خیلی با حالن ...
خواهش ميكنم عزيز دلم






mamane
10 اسفند 89 23:53
سلام به تمامی مادران وبلاگ نویس،دیگر نگران هیچ چیز نباشید، ما در کنار شما وفرزندانتان هستیم.
mamane جامع ترین پورتال اطلاع رسانی کودکان و مادران ایرانی
آغاز به کار خادمان شما
این وبلاگ به منظور آشنایی مادران پاک ایران زمین،با اصول و مبانی دینی،اعتقادی،اجتماعی و تربیتی دوران بارداری و تربیت فرزند راه اندازی گردیده است. وبه علت احترام به مادران وبلاگ نویس فعلا به صورت وبلاگ به کار خود ادامه میدهد.
چه كار قشنگي