بهترین لحظات زندگی ما

موفقیت مامان

1389/12/7 1:35
نویسنده : نرگس
205 بازدید
اشتراک گذاری

بله خانم خانمم بلاخره موفق شدم عکسای خوشکل شما رو براتون ثبت کنم آره عزیز دلم برام خیلی سخت بود ولی به خاطر شما نازنین دختر گلم الان خوشحالم آخه میدونی قشنگم من روی یادگاری اونم عکس وفیلم خیلی حساسم واین حساسیت من اوضاع رو خراب کرده برای اینکه هر چی عکس و فیلم داریم هر دفعه به نوعی یا خراب میشن ویا نابود دوره نوزادی شما من از لحظه لحظه های زندگیت فیلمو عکس میگرفتم تحت هر شرایطی که بود هر روز اینکارو میکردم ولی چند وقت پیش زمانی که هارد به لپتابم وصل بوده ویندوز بدون هماهنگی شروع به اپدیت می کنه و از هارد بعنوانه پشتیبان استفاده میکنه وهمه چیزو فورمت میکنه بیچاره شدم جایی نمونده بود که نرفته باشم وپیگیر ریکاوریه هارد نشده باشم ولی به علت دخالت آدمای بی مسئولیت وبی تجربه دیگه نتونستم برشون گردونم وبا این حال الان خوشحالم که تونستم موفق بشم اونم به تنهائی وباسماجت زیاد

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)